Współpraca




Partnerzy Merytoryczni Kongresu

 

 

 

 

 

 

 



Vertigo Fashion Management – jeden z pierwszych Showroom’ów w Warszawie

Gościem Kongresu fachowców „Internet w modzie, moda w Internecie”, będzie Grażyna Dworak właścicielka Vertigo Fashion Management, która opowie dlaczego warto inwestować w Public Relation i czym dla marek jest dobry showroom.

5.03.2019, godz. 9.30 – 13.30, Targi Mody Poznań - Sala Ziemi

W ostatnim czasie branża modowa uległa diametralnym przeobrażeniom. Przede wszystkim pod wpływem zmian w otoczeniu ekonomicznym i społeczno-kulturowym. Co się zmieniło na polskim rynku mody w ciągu ostatnich dziesięciu lat? Banalną, ale jakże prawdziwą byłaby prosta odpowiedź – wszystko. To już jest inna rzeczywistość, którą kształtują takie zjawiska jak:

  • Stabilizacja wydatków na odzież i obuwie w gospodarstwie domowym
  • Spadek dynamiki rynku
  • Zaostrzająca się konkurencja
  • Dynamiczny rozwój Internetu i e-commerce
  • Polaryzacja rynku mody: gwałtownie rozwijają się dyskonty, hipermarkety i outlety oferujące najtańszą odzież i obuwie, a także miejsca oferujące produkty luksusowe

Na rynku mody każdego roku powstaje kilkaset nowych firm i sklepów online. Projektanci
i producenci, zabiegając o klienta próbują przyciągnąć i skłonić go do zakupu już nie tylko sezonowymi hitami, ale wciąż oferowanymi nowościami. Ostatecznie to właśnie klienci decydują o przyszłości każdej nowej marki, kupując bądź nie jej produkty. Jak więc przykuć uwagę klienta i zachęcić go do wybrania konkretnego produktu?

Warto zainwestować w Public Relations, czyli najprościej mówiąc, w działania o charakterze publicznym. Jak się do tego zabrać? W jaki sposób zainwestować?

Tu z pomocą przychodzą Agencje PR-owe!

Podobnie jak  firmy odzieżowe, również i agencje specjalizujące się w Public Relation powstają niczym „grzyby po deszczu”. Jedynie wieloletnie doświadczenie w branży, świetna znajomość rynku oraz bezcenne kontakty wpływają na pozytywny efekt oferowanych działań. Jednym z takich miejsc jest Vertigo Fashion Management – ponad 15 lat na rynku, ponad 15 lat doświadczenia w prowadzeniu showroom’u, ponad 15 lat pracy z firmami odzieżowymi! Jego założycielką jest Grażyna Dworak, pasjonatka mody z imponującym doświadczeniem w produkcjach i stylizacjach sesji zdjęciowych i katalogów mody. Wieloletnie stanowisko szefowej działu mody w czasopiśmie „Zwierciadło”, a także praca redakcyjna w miesięcznikach takich jaki Uroda i Pani, sprawiło iż, znając bardzo dobrze potrzeby reklamowe firm odzieżowych, Pani Grażyna założyła własną agencję. Vertigo, początkowo działające stricte niczym „wypożyczalnia” dla stylistów i osób publicznych, wraz z rozwojem szeroko pojętych mediów, ewoluowała się do wieloaspektowej agencji Fashion PR. Dziś Pani Grażyna prowadzi działalność wraz z córką Pauliną, pełniącą funkcję PR Managera, oraz z zespołem specjalistów, również pełnych pasji, wiedzy i znajomości branży.

Vertigo to pośrednik między magazynami modowymi, telewizją, Internetem, Gwiazdami, a marką odzieżową. Odpowiednie relacje z mediami są kluczowym elementem w życiu każdej marki. To właśnie Vertigo „wprowadza” markę w media. Codzienny kontakt ze stylistami, dziennikarzami, kostiumologami, daje przepustkę do sesji zdjęciowych i packshotowych w czasopismach, do produkcji telewizyjnych i filmowych. Wypracowane na przestrzeni lat znajomości z osobami publicznymi, zapewnią marce lokowanie produktu, poprzez ubieranie konkretnych osób. Współpraca z Gwiazdami, które są angażowane w działania promocyjne danej firmy, często prowadzi do dalszych relacji, np. zostanie „twarzą marki”/ ambasadorką.

Wstecz

Patron Medialny