Współpraca




Partnerzy Merytoryczni Kongresu

 

 

 

 

 

 

 



REDLINK - Kompleksowa platforma do wysyłki wiadomości e-mail, sms & push

Za pomocą marketingu e-mail, SMS i mobile push z sukcesem zbudujesz świadomość marki modowej oraz zakomunikujesz czasowe promocje, rabaty i wyprzedaże. Weź udział w prelekcji!

Redlink to profesjonalny system do realizacji kampanii e-mail, SMS i mobile push. Dzięki nowoczesnym funkcjonalnościom dostępnym dla klientów, realizacja wysyłek do dowolnej grupy odbiorców marki jest niezwykle prosta, a także wyjątkowo efektywna. Firmie zaufało już ponad 1,6 tys. firm z branży retail i e-commerce, w tym marki odzieżowe i obuwnicze takie jak Aryton, 4F, CCC, SMYK.

Za pomocą marketingu e-mail, SMS i mobile push z sukcesem zbudujesz świadomość marki modowej oraz zakomunikujesz czasowe promocje, rabaty i wyprzedaże. To świetny sposób, by zaktywizować klientów czy docenić osoby, które zapiszą się do systemu lojalnościowego.

Współpraca firmy Redlink ze wszystkimi największymi dostawcami pocztowymi (m.in. WP, Onet, Interia, o2) oraz polskimi operatorami komórkowymi gwarantuje klientom najwyższą na polskim rynku dostarczalność wiadomości, a także szybką realizację kampanii promocyjnych. Platforma posiada intuicyjny interfejs i wiele przydatnych funkcjonalności, takich jak segmentacja odbiorców, testy A/B czy personalizacja, w związku z czym korzystanie z niej jest bezproblemowe i skuteczne, a także może się odbywać w sposób zautomatyzowany (funkcjonalności marketing automation).

Redlink to idealne rozwiązanie dla marketerów i przedsiębiorców, którym zależy na solidnej i skutecznej komunikacji marki z odbiorcami. Przez 15 lat w branży, stali się gwarantem wysokiej jakości obsługi klienta i rozwiązań dostosowanych do rozmaitych potrzeb użytkowników.

Prelekcję poświęconą budowaniu świadomości marki modowej za pośrednictwem kanałów e-mail, SMS i powiadomień push poprowadzi Kamila Krekora.

kamila_krekora.jpg

Kamila Krekora

Entuzjastka reklamy online i analizy zachowań użytkowników w Internecie, w czym przydaje jej się dyplom psychologa. Doświadczenie zdobywała m.in. w agencji e-marketingu oraz prowadząc działania reklamowe dla poznańskiego lotniska. Zawodowo związana z tematyką komunikacji mobile i e-mail w sektorze klientów korporacyjnych. Prywatnie wielbicielka kociego mruczenia i organizowania podróży na własną rękę.

Wstecz

Patron Medialny