Współpraca




Partnerzy Merytoryczni Kongresu

 

 

 

 

 

 

 



M-commers, czyli innowacyjne rozwiązania w sprzedaży internetowej

Poznaj praktyczne aspekty zakupów mobilnych, dowiedz się, na co userzy zwracają uwagę i jak do nich dotrzeć oraz jakie funkcjonalności warto rozwijać w tym zakresie. Minimum teorii maksimum praktycznej wiedzy, na bieżąco testowanej i weryfikowanej.

Średnio 5 godzin dziennie korzysta user ze swojego smartphone'u przeglądając sieć oraz media społecznościowe. Z roku na rok ta statystyka wzrasta. Nie dziwi więc fakt, że zakupy za pośrednictwem urządzeń mobilnych stały się odrębną gałęzią sprzedaży internetowej i nieodłącznym element strategii każdego sklepu online.

Prelekcję poprowadzi Maciej Ziemczonek -  ekspert w obszarach: SEO, SEM, performance marketingu, analityce internetowej i e-mail marketingu. Pierwsze kroki w e-commerce stawiał już w 2004 roku w Militaria.pl. Kolejnymi przystankami kariery były ceneo.pl i Pixers. Obecnie VP Traffic Acquisition w Grupie Domodi (domodi.pl, allani.pl, homebook.pl, extradom.pl).

Wstecz

Patron Medialny