Program szkoleń

Odwiedź targi i weź udział w bezpłatnych szkoleniach z zakresu marketingu mody, e-commerce, prawa, visual merchandisingu i technik sprzedaży.

Wykłady i szkolenia mają charakter otwarty - nie obowiązują wcześniejsze zapisy. Wstęp darmowy dla wszystkich uczestników targów.

21 lutego 2018 
/ Międzynarodowe Targi Poznańskie / Pawilon 8A Speakers' Corner

1030 - 1115
Dobre praktyki podczas wdrożeń e-commerce B2B/B2C dla branży fashion na podstawie case studies.
Prowadzący: Igor Czajkowski General Manager 2ClickShop

1130 - 1215
Marka handlowa a marka osobista - strategie działania, czyli mieć markę, a być marką - spójne i odmienne elementy strategii komunikacji. 
Prowadzenie: MOMA - AGENCJA MARKETINGOWA

1230 - 1315
Błędy krytyczne – tak Sprzedaż traci zysk
Prowadzący: Rafał Błachowski

1330 - 1415
Zarządzanie procesem reklamacyjnym
Prowadzenie: Kancelaria WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr

1430 - 1515
Nieuczciwa konkurencja w modzie – jak jej przeciwdziałać?
Prowadzenie: Kancelaria WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr

 

22 lutego 2018 
/ Międzynarodowe Targi Poznańskie / Pawilon 8A Speakers' Corner

1030 - 1115
Pop-up story - szansa dla młodych projektantów na prezentację swojego designu, poznanie potrzeb klientów oraz budowanie świadomości własnej marki
Prowadzący: dr Marek Borowiński www.shopdoctor.pl

1130 - 1215
Jak myśli klient i dlaczego kupuje, czyli, jak wykorzystać wiedzę o funkcjonowaniu mózgu, celem zwiększenia sprzedaży w Twoim sklepie
Prowadzący: dr Marek Borowiński
www.shopdoctor.pl

1230 - 1315
Co robi klient ze smartfonem w Twoim sklepie 
Prowadzący: dr Marek Borowiński
www.shopdoctor.pl

1330 - 1415
Czego pragnie konsument „jutra”, czyli najnowsze trendy w handlu detalicznym na rok 2018
Prowadzący: dr Marek Borowiński www.shopdoctor.pl

1430 - 1515
Dlaczego mój sklep gubi klientów?
Prowadzący: dr Marek Borowiński www.shopdoctor.pl

 

Wstecz

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact